O NAS

Możemy obniżyć koszt CPC nawet o 20% i zwiększyć konwersję!

CSS – co to jest i czym różni się od Google Zakupy?

Comparison Shopping Services to platforma konkurencyjna dla Google Zakupy, obsługująca kampanie produktowe. Umożliwia porównywanie cen ofert spoza Google Merchant Center i pozwala uzyskać niższy koszt za klik (CPC). Dzieję się tak ponieważ odchodzi nam prowizja nakładana przez Google do każdego kliknięcia, które generują nasze reklamy produktowe. Ostatecznie nie różni się to niczym od standardowych reklam produktowych, z tym wyjątkiem, że nasz feed produktowy nie przetrzymywany jest na serwerach Google.

W czerwcu 2017 roku Komisja Europejska zastosowała orzeczenie antymonopolowe Google Shopping i nałożyła na firmę grzywnę w wysokości 2,4 mld Euro za faworyzowanie usługi porównywania cen kosztem konkurencji w wyszukiwarce Google. Skutkiem nałożenia kary było wpuszczenie innych porównywarek cenowych do pozycji reklam produktowych.

Więcej za mniej

Wystarczy 5-10 minut, aby zmniejszyć Twoje CPC w Google Zakupy nawet o 20%. Twoje kampanie są kontynuowane (bez czasu przestoju) i zachowany jest ich poziom jakości. Możesz zrezygnować w każdej chwili.Oznacza to, że konkurencyjny reklamodawca musi zaoferować o 25% wyższą stawkę w Zakupach Google, aby dorównać stawki partnera CSS.

Wzrost rentowności

Twoja oferta, warta na przykład 0,80 EUR zyska wartość 1,00 EUR. W łatwy sposób zwiększ rentowność i zasięg swoich kampanii zakupowych. Za pomocą tej prostej zmiany konkurencyjność Twoich kampanii wzrośnie o 20%!

Porównwanie wyników kampanii
przed i po wdrożeniu naszego programu CSS

Kampania standardowa

Kampania w oparciu o nasz program CSS

CPC = 0,35 €

CPC = 0,28 €

-19%

Impresja = 180 967

Impresja = 209 921

+16%

Kliknięcia = 12 954

Kliknięcia = 15 674

+21%

CTR = 0,69%

CTR = 0,65 %

-5%

Przejdź teraz na CSS

Wystarczy 5-10 minut, aby zmniejszyć Twoje CPC w Google Zakupy.

Twoje kampanie są kontynuowane (bez czasu przestoju) i zachowany jest ich poziom jakości. Możesz zrezygnować w każdej chwili.

Jak wygląda wdrożenie?

Yetiz posiada własną platformę do przetrzymywania feedów produktów, która udostępniana jest naszym klientom w konkurencyjnych cenach. Koszt takiego rozwiązania to 200 zł netto. 

Przykład:

Dla kont wydających na reklamy produktowe ponad 20 tys. zł, jest to różnica na poziomie nawet 4500 dodatkowych kliknięć w tym samym budżecie!

To rozwiązanie odnosi realne rezultaty nawet dla kampanii powyżej 2 tys. zł budżetu reklamowego wydatkowanego na reklamy produktowe.

Jedyna wizualna różnica to inna nazwa pod reklamami wyświetlanymi w sieci wyszukiwania Google.

Obserwuj nas na LinkedIn

UTRECHT/Holland

© 2024 YETIZ INTERACTIVE Created with ♡ by Yetiz 
POLITYKA PRYWATNOŚCI